Kun tilaus on lähtenyt varastoltamme toimitukseen, lähetämme siitä vahvistuksen sähköpostilla.
Sähköpostista löydät tilauksen seurantanumeron, jolla voit seurata lähetyksen etenemistä. Luovutettuamme tilauksen kuljetukseen, tarkimmat tiedot siitä on kuljetusyhtiöllä.
Tilasin tuotteita, mutta en saanut seurantanumeroa tai tilausvahvistusta
Jos lähetyksen seuranta ei toimi, otathan yhteyttä valitsemasi kuljetusyhtiön asiakaspalveluun.
Mikäli haluat perua tilauksen, täytä alla oleva lomake.
Jos haluat muokata tilausta tai vaihtaa tuotteita, ja tilaus ei ole lähtenyt vielä varastoltamme kuljetukseen, voit perua tilauksen ja tehdä tilauksen uudelleen oikeilla tuotteilla.
Tilausta ei voi muokata tilausvahvistuksen jälkeen. Tilauksen voi joko:
{formbuilder:72537}
Palauttaaksesi tuotteen, katso ohjeet
tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta.
Voit 14 päivän kuluessa
palauttaa tuotteita tai vaihtaa toiseen tuotteeseen. HUOM! Osa tuotteistamme on
hygieniatuotteita, joita ei voi avattuna enää palauttaa. Hygieniatuotteisiin
lukeutuvat, sängyt, patjat, petauspatjat, petauspatjan suojat, vuodevaatteet, tyynyt
sekä peitot. Avatuilla hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta,
koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.
Mikäli haluat vaihtaa
ostamasi tuotteen, palautathan tuotteen ja tilaat uuden. Mikäli tuotteessa on
virhe tai olette vastaanottaneet vääräntuotteen, käsittelemme sen vaihtona.
Jos palautatte
tilauksestanne kaikki tuotteet, hyvitämme teille myös toimitusmaksun.
Palauttaessanne vain osan tuotteista, pidätämme palautettavasta summasta
maksamasi toimitusmaksun. Jos kyseessä on viallinen tuote tai virheellinen
toimitus, emme pidätä toimitusmaksua.
Tuote on aina palautettava
alkuperäispakkauksessaan. Tuotteita koskevasta lakisääteisestä virhevastuusta
vastaa Unikulma Oy. Takuutiedot ovat tuotekohtaisia ja takuutiedot sekä niitä
koskevat ehdot toimitetaan tuotteiden mukana.
Tuote palautetaan
Unikulmaan Matkahuollon toimipisteestä.
Jos et saanut tilauksesi mukana palautuslomaketta, voit ottaa meihin yhteyttä tällä lomakkeella ja kerro, mitkä tuotteet haluat palauttaa.
Useimmat ongelmat ratkeavat täältä löytyvistä artikkeleista.
Mikäli teillä jäi kysyttävää, voimme parhaiten auttaa teitä alla olevalla lomakkeella.
Lomakkeella saamme riittävät tiedot auttaaksemme teitä mahdollisimman nopeasti.
{formbuilder:72538}
Toimitusaika on noin 3 viikkoa.
Toimitusaika sovitaan
valmiiksi myymälässä vuoteen oston yhteydessä.
Jos sovittuun aikaan tulee
muutoksia, olemme teihin erikseen yhteydessä.
Jos sovittu toimitus on yli 3 vuorokauden päässä tästä hetkestä, voit täyttää allaolevan lomakkeen.
Jos sovittu toimitus on alle 3 vuorokauden päässä tästä hetkestä, toimitusaikaan tehtävät muutokset onnistuvat varmimmin sopimalla niistä kanssanne asioineen myymälän tai myyjän kanssa.
Myyjän tiedot löydät tilausvahvistukselta. Sähköpostiosoitteet ovat muodossa etunimi.sukunimi (at) unikulma.fi
Myymäläyhteystiedot löydät täältä.
{formbuilder:72536}
Tilauksen muuttaminen käy helposti ottamalla yhteyttä kanssanne asioineeseen myymälään tai
myyjään.
Myymäläyhteystiedot löydät
täältä.
Joskus käy niin, että sovittua toimitusajankohtaa ei syystä tai toisesta löydy tai muista.
Saat ajan selville helposti jättämällä viestin tai soittamalla kanssasi asioineelle myyjälle tai ottamalla yhteyttä suoraan myymälään.
Katso myymäläyhteystiedot täältä.
Toimitusaika sovitaan valmiiksi myymälässä vuoteen oston yhteydessä.
Toimitusaikamme pitävät hyvin paikkaansa ja jos muutoksia tulee, otamme aina teihin ensin yhteyttä.
Voit 14 päivän kuluessa palauttaa tai vaihtaa tuotteita missä tahansa myymälässä riippumatta siitä missä myymälässä olet asioinut.
Edellytyksenä on, että kyseessä ei ole hygieniatuote, tuote on avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa eikä sitä ole poistettu alkuperäisestä pakkauksestaan.
HUOM! Osa tuotteistamme on hygieniatuotteita, joita ei voi avattuna enää palauttaa. Hygieniatuotteisiin lukeutuvat, sängyt, patjat, petauspatjat, petauspatjan suojat, lakanat, tyynyt sekä peitot. Avatuilla hygieniatuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.
Tuote on aina palautettava alkuperäispakkauksessaan. Tuotteita koskevasta lakisääteisestä virhevastuusta vastaa Unikulma Oy. Takuutiedot ovat tuotekohtaisia ja takuutiedot sekä niitä koskevat ehdot toimitetaan tuotteiden mukana.
Alkuun patja voi tuntua hieman napakalta, mikä johtuu uusien jousien pintajännityksestä. Ensimmäisen kahden-kolmen viikon aikana tehdasjäykkyys alkaa vähenemään ja patja alkaa löytämään muotonsa.
Patjan asteittainen muotoutuminen on hyvä asia myös nukkujan kannalta, sillä kehon tottuminen uuteen patjaan ja nukkumisasentoon tapahtuu vähitellen. Mikäli vanha vuode on ollut hyvin erityyppinen kuin uusi, voi totuttelujakso kestää kauemmin.
Mikäli kaipaat patjan nopeampaa muotoutumista, voit edesauttaa jousen sisäänajoa painelemalla patjaa läpi käsin petauspatjan alta (esim. hartialinjan kohdalta).
Suurin osa petauspatjoista on käännettävissä. Pintatuntuma vaihtelee sen mukaan, mikä materiaali on kehoa vasten, jolloin voit myös petauspatjalla vaikuttaa alkutottumiseen.
Petauspatjan materiaalista riippuen, voi petauspatjassa ilmetä valmistusprosessista johtuva tuoksua. Tuoksu katoaa itsestään, mutta mikäli haluat nopeuttaa prosessia, voit tuulettaa tai imuroida petauspatjaa ennen käyttöönottoa.
Ergonominen tyyny tulee säätää uuden vuoteen käyttöönoton yhteydessä sopivaksi.
Tyynyllä viimeistellään ergonominen nukkumisasento. Tyynyn tehtävä on tukea niskahartiaseutua ja auttaa lihaksia palautumaan yön aikana. Kun tyyny on oikean korkuinen, on selän linjaus on suora ja pää kulkee samassa linjassa selän kanssa.
Tyynyn korkeus on hyvä tarkistaa noin kuukauden kuluttua uuden vuoteen käyttöönotosta, kun patja on jo alkanut löytämään muotonsa.
Alta löydät säädettävien tyynyjemme Astron sekä Hybridinsäätöohjeet.
Astro -tyynyn säätämisen sekä esimerkit pään asennosta näet kätevästi alla olevalta videolta.
Hybrid -tyyny on jaettu kolmeen osaan, joita voi säädellä täytettä lisäämällä ja vähentämällä.
Tyynyn toisen puolen pienempi sininen osa on tarkoitettu niskan alle antamaan tukea, ja se on pidettävä korkeampana kuin pään alle tarkoitettu isompi valkoinen osa. Pakkauksessa tyyny on erittäin täysi, ja suosittelemmekin vähentämään täytettä molemmista osista.
Antibakteerinen ja hopealankaa sisältävä Silverness-kankainen puoli on tarkoitettu kasvoja/päätä vasten, eikä tämän osan täytettä tarvitse säätää.
Useimmat ongelmat ratkeavat täältä löytyvistä artikkeleista.
Mikäli teillä jäi kysyttävää, voimme parhaiten auttaa teitä alla olevalla lomakkeella.
Lomakkeella fysioterapeuttimme saavat tarpeelliset tiedot auttaakseen teitä parhaalla mahdollisella tavalla.
Hyvät asentokuvat mahdollistavat meidän suositella ensisijaisia ratkaisuja tai säätöjä parhaimmillaan jopa saman päivän aikana.
Alla näet mallikuvia siitä, millaiset asentokuvat antavat meille parhaat valmiudet auttaa sekä ymmärtämään haasteesi.
Jos olet jo tehnyt itse säätöjä sälepohjaan, liitä niistä selkeä kuva, kuten alla.
{formbuilder:72539}
Nukkumisasennoilla on suuri merkitys kehon palautumiseen yön aikana.
Selkärangan kannalta on tärkeätä, että se on mahdollisimman luonnollisessa asennossa, ilman ylimääräisiä kiertoja tai taivutuksia.
Vatsamakuu- ja kiertynyt kylkimakuuasento ovat usein epäedullisia kehon rentoutumisen ja palautumisen kannalta.
Alla olevista kuvista näet hyvät sekä huonot asennot.
Nukkumiskohta on oikea silloin, kun tyynyn yläreuna on samassa linjassa patjan yläreunan kanssa. Sivuttaissuunnassa voit nukkua missä kohdassa vuodetta haluat, sillä jousivyöhykkeet kulkevat patjan läpi sivuttaissuunnassa.
Patja on suositeltavaa kääntää puolen vuoden välein niin, että jalko- ja pääpääty vaihtavat paikkaa. Kääntäminen ei vaikuta yksilöllisyyteen, sillä jousisto on suunniteltu peilikuvana patjan molempiin päihin. Toimenpiteellä mahdollistetaan jousituksen tasainen kuormitus ja pitkä käyttöikä.
Mikäli olet nukkunut vuoteella vasta joitakin päiviä/viikkoja, luethan Tietoa uuden vuoteen alkutaipaleelle -kohdan huolellisesti läpi.
Sälepohjan säätäminen
Jousiston alla on säädettävä joustosälepohja, jonka avulla patjan tuntumaa voidaan hienosäätää napakammaksi tai myötäilevämmäksi.
Huoltokirjasta löydät ohjeet perussäätöihin.
Mikäli kaipaat tarkempia ohjeita säleiden säädössä, voit täyttää yhteydenottolomakkeen niin fysioterapeuttimme ottaa teihin yhteyttä.
Petauspatja
Suurin osa petauspatjoista on käännettävissä. Pintatuntuma vaihtelee sen mukaan, mikä materiaali on kehoa vasten, jolloin voit myös petauspatjalla vaikuttaa vuoteen napakkuuteen/myötäilevyyteen.
Petauspatjan suositeltu vaihtoikä on noin 5 vuotta.
Tyynyllä viimeistellään ergonominen nukkumisasento. Tyynyn tehtävä on tukea niskahartiaseutua ja auttaa lihaksia palautumaan yön aikana. Kun tyyny on oikean korkuinen, on selän linjaus on suora ja pää kulkee samassa linjassa selän kanssa.
Tyynyn korkeus on hyvä tarkistaa noin kuukauden kuluttua uuden vuoteen käyttöönotosta, kun patja on jo alkanut löytämään muotonsa.
Alta löydät säädettävien tyynyjemme Astron sekä Hybridin säätöohjeet.
Astro -tyynyn säätämisen sekä esimerkit pään asennosta näet kätevästi alla olevalta videolta.
Hybrid -tyyny on jaettu kolmeen osaan, joita voi säädellä täytettä lisäämällä ja vähentämällä.
Tyynyn toisen puolen pienempi sininen osa on tarkoitettu niskan alle antamaan tukea, ja se on pidettävä korkeampana kuin pään alle tarkoitettu isompi valkoinen osa. Pakkauksessa tyyny on erittäin täysi, ja suosittelemmekin vähentämään täytettä molemmista osista.
Antibakteerinen ja hopealankaa sisältävä Silverness-kankainen puoli on tarkoitettu kasvoja/päätä vasten, eikä tämän osan täytettä tarvitse säätää.
Useimmat ongelmat ratkeavat täältä löytyvistä artikkeleista.
Mikäli teillä jäi kysyttävää, voimme parhaiten auttaa teitä alla olevalla lomakkeella.
Lomakkeella fysioterapeuttimme saavat tarpeelliset tiedot auttaakseen teitä parhaalla mahdollisella tavalla.
Hyvät asentokuvat mahdollistavat meidän suositella ensisijaisia ratkaisuja tai säätöjä parhaimmillaan jopa saman päivän aikana.
Alla näet mallikuvia siitä, millaiset asentokuvat antavat meille parhaat valmiudet auttaa sekä ymmärtämään haasteesi.
Jos olet jo tehnyt itse säätöjä sälepohjaan, liitä niistä selkeä kuva, kuten alla.
{formbuilder:72539}
Räätälöinti tehdään jousirivi
kerrallaan, joten voit nukkua leveyssuunnassa missä kohtaa vain. Useiten mukavin paikka löytyy keskeltä.
Pituussuunnassa vartalosi löytää kokeilemalla oikean kohdan nopeasti. Nukkuessa kehon asento on täysin tyynyn ja patjan varassa ja jos tuki ei ole riittävä, ilmenee se usein puutumisena, kipuna ja/tai jäykkyytenä ja sitä kautta heräilynä ja asennon etsimisenä.
Räätälöidyn patjan avulla
vartalo saadaan hyvään neutraaliin lepoasentoon, jolloin myös liikkuminen
vuoteessa vähenee ja nukkuminen rauhoittuu.
Unikulman runkojoustinpatjoissa sekä moottorivuoteissa on säädettävä säätösälepohja, joka on suunniteltu juuri kehon muutosten varalle. Olit sitten raskaana, kehossasi on väliaikaisia kiputiloja tai painosi vaihtelee (+/-20 kg), niin säätösälepohjan avulla vuodetta saadaan säädettyä juuri kulloiseenkin tilanteeseen sopivaksi.
Sälepohjaa voidaan säätää tarvittaessa napakammaksi tai pehmeämmäksi. Esimerkiksi raskauden aikana sälepohjan merkitys on huomattavan suuri. Painon lisääntyessä patjan joustavuuteen voidaan vaikuttaa säätämällä säleet napakammalle.
Vastaavasti painon vähentyessä vuoteesta saadaan pehmeämpi. Ihmisen selkärangan, nivelten ja lihaksiston tilanne ei ole aina vakio, vaan ajoittain on jaksoja, joiden aikana saattaa esiintyä selkä-, olkapää- tai lonkkakipuja.
Muutokset kuuluvat normaaliin elämään. Pohja antaa
vuoteeseen säätömahdollisuuden, jolla kipujaksoja voidaan lyhentää ja lihasten
palautumista nopeuttaa. Ole yhteydessä myymälään saadaksesi neuvoa säleiden
säätämiseen.
Suurimpaan osaan Unikulman
tuotteista on mahdollista vaihtaa uusi verhoilu.
Kysy lisää myymälästä!
Patja on suositeltavaa kääntää puolen vuoden välein niin, että jalko- ja pääpääty vaihtavat paikkaa. Kääntäminen ei vaikuta yksilöllisyyteen, sillä jousisto on suunniteltu peilikuvana patjan molempiin päihin. Tämä johtuu siitä, että jalat eivät tarvitse samanlaista yksilöllistä räätälöintiä kuin selkä, ja toimenpiteellä mahdollistetaan jousituksen tasainen kuormitus ja pitkä käyttöikä. Patjaa ei tule kääntää ylösalaisin.
Jos yhtenäiseen leveään patjaan on valmistettu yksilölliset jousistot kahdelle nukkujalle, patjaa käännettäessä myös nukkujan puoli vaihtuu.
Helpoin tapa löytää oman moottorisängyn käyttöhjeet sivuiltamme on kaukosäätimen ulkonäön perusteella.
Kuvat kaukosäätimistä ja vastaavan moottorin ohjeet löydät sivulta:
unikulma.fi/tekniikka
Sängyt:
Sänkyjen puhtaanapitoon liittyvät ohjeet löydät huoltokirjasta.
Muut tuotteet:
Pesuohjeet löydät kunkin tuotteen tuotesivuilta verkkosivuiltamme kohdasta "Hoito-ohjeet".
Jos tuote on poistunut valikoimastamme eikä löydy verkkosivuiltamme, niin emme valitettavasti enää tarjoa niihin pesuohjeita.
Vaikutus on tehokkaimmillaan silloin, kun nukkuja on alasti ja käyttää sekä pussi- että aluslakanaa.
Keho kannattaa totuttaa lakanoihin käyttämällä ensin pelkästään pussi- tai aluslakanaa ja ottamalla vähitellen kaikki tuotteet käyttöön. Lakanat saattavat vilkastuttaa kehon aineenvaihduntaa, ja kuona-aineiden poistuminen kehosta saattaa aluksi aiheuttaa hikoilua.
Jos vaikutus on lakanoista, tulisi sen mennä parissa viikossa ohi.
Keho kannattaa totuttaa lakanoihin käyttämällä ensin pelkästään pussi- tai aluslakanaa ja ottamalla vähitellen kaikki tuotteet käyttöön. Lakanat saattavat vilkastuttaa kehon aineenvaihduntaa, ja kuona-aineiden poistuminen kehosta saattaa aluksi aiheuttaa hikoilua.
Ei rumpukuivausta.
Konepesu 60 °C, varovainen ohjelma.
Kevyt linkous.
Käytä vain 1/3 normaalista pesuainemäärästä.
Älä käytä huuhteluainetta.
Ei kloorivalkaisua.
Ei kemiallista pesua.
Silitys matalalla lämpötilalla.
Lakanat kuivuvat nopeasti.
Saa mankeloida.
Tuote on pestävä erikseen muusta pyykistä. Muun pyykin kuidut voivat aiheuttaa tuotteen nukkaantumisen. Huolehdi myös siitä, että nukkasihti on puhdas ennen pesua.
Tyynyt tulisi pestä vähintään kaksi kertaa vuodessa.
Tyynymme voi pestä täytteineen, (pois lukien Astro-tyyny) nestemäisellä pesuaineella, ja sitä käytetään vain kolmasosa normaalista määrästä.
Astro-tyynystä voi pestä päällisen, mutta ei
täytettä. Täyte imuroidaan. Astro tyynyä voi muiden tyynyjen tapaan myös
tuulettaa talvella ulkona pakkasella, mutta huomioithan Astron ollessa lämpöön
reagoiva tyyny, että tyyny kovettuu ulkona kylmässä, mutta pehmenee kyllä taas
huoneenlämmössä.
Kaksi vuotta on maksimi käyttöikä, jota suosittelemme tyynyille.
Suosittelemme tyynyn vaihtoa vuoden välein, jos hikoilet runsaasti tai ihosi rasvoittuu paljon.
Tyynyn hygieniakuormaa saat pienennettyä käyttämällä erillistä tyynynsuojaa ja vaihtamalla tyynyliina useasti, jopa kaksi kertaa viikossa.
Huomioithan kuitenkin, että erillinen tyynynsuoja ei sovellu Astro- tyynyn kanssa käytettäväksi, koska Astro- tyyny on lämpöön reagoiva eikä kehonlämpö pääse niin hyvin tyynynsuojan läpi.
Kaikki peittomme ovat pestävissä ja peitto tulisi pestä tai pesettää kerran vuodessa.
Tarkemmat pesuohjeet löydät peiton pesulapusta.
Yleensä peitot pestään 60 asteessa hienopesuohjelmalla ja lingotaan kevyesti.
Peitto tulisi kuivata ilmavassa
paikassa tai kevyesti kuivausrummussa.
Tämä vaihtoväli edellyttää pussilakanan käyttöä sekä peiton vuosittaista pesua.
Suosittelemme vaihtamaan peiton hygieniasyistä noin 3 vuoden välein.
Peitolla on tarkoitus nukkua lämpöä tasaava sinertävä puoli nukkujaa vasten.
Antibakteerinen ja hopealankaa sisältävä Silverness -kankainen puoli on tarkoituettu kasvoja/päätä vasten.
Kuvasta näet, miten päin tyynyllä tulisi nukkua.
Tämä osio on tarkoitettu tilanteisiin, joissa sängyssäsi ei ole näkyvää vikaa, mutta tekniikka ei tavalla tai toisella toimi.
Alta löydät yleisimmät vaiheet, joilla useimmat tekniset ongelmat yleensä ratkeavat. Jos ongelma ei ratkea seuraamalla alla olevia ohjeita, voimme tehdä erikseen sovittavan huoltokäynnin. Huoltokäynnin kustannus määritellään tilannekohtaisesti riippuen onko tuotteen takuu voimassa ja mitä huoltotoimenpiteitä tarvitaan.
1. Kokeile toimiiko mikään toiminto, esim. hieronta tai kummankaan pään nosto
2. Jos vain osa näistä toimii, kyseessä on luultavasti lapsilukko. Useimmiten lapsilukon saa pois päältä painamalla OFF-painiketta noin 10–15 sekunnin ajan, vuoteesta kuuluu piippaus, kun toiminto aktivoituu tai kytkeytyy pois. Kaikissa kaukosäätimissä ei ole lapsilukkoa.
3. Jos mikään napeista ei toimi, ja sinulla on langaton kaukosäädin, vaihda kaukosäätimen paristot
4. Langattoman/hierovan tekniikan kohdalla on myös hyvä kokeilla säätimen ja moottorin yhteyden luominen uudelleen käyttöohjeen mukaisesti. Ohjeet langattoman kaukosäätimen uudelleenparitukseen löydät täältä:
unikulma.fi/tekniikka
5. Jos paristot ovat toimivat, eikä yhteyden uudelleenmuodostus auttanut, irroita ja uudelleen kytke kaikki mahdolliset johdot tai kytkimet sängyssä
6. Jos teillä on parisänky, suosittelemme kokeilemaan toisen vuoteen säätimen parittamista toimimattomaan ja tätä kautta testata onko kyse säätimestä vai moottorista
7. Jos mikään näistä ei auttanut, täytä tämä lomake ja näkyvän vian sijasta liitä kuva kaukosäätimestäsi, jotta voimme varmistua moottorisi sekä kaukosäätimesi mallista
Tämä osio on tarkoitettu tilanteisiin, joissa sängyssäsi ei ole näkyvää vikaa, mutta tekniikka ei tavalla tai toisella toimi.
Alta löydät yleisimmät vaiheet, joilla useimmat tekniset ongelmat yleensä ratkeavat. Jos ongelma ei ratkea seuraamalla alla olevia ohjeita, voimme tehdä erikseen sovittavan huoltokäynnin. Huoltokäynnin kustannus määritellään tilannekohtaisesti riippuen onko tuotteen takuu voimassa ja mitä huoltotoimenpiteitä tarvitaan.
1. Kokeile toimiiko mikään toiminto, esim. hieronta tai kummankaan pään nosto
2. Jos vain osa näistä toimii, kyseessä on luultavasti lapsilukko. Useimmiten lapsilukon saa pois päältä painamalla OFF-painiketta noin 10–15 sekunnin ajan, vuoteesta kuuluu piippaus, kun toiminto aktivoituu tai kytkeytyy pois. Kaikissa kaukosäätimissä ei ole lapsilukkoa.
3. Jos mikään napeista ei toimi, ja sinulla on langaton kaukosäädin, vaihda kaukosäätimen paristot
4. Langattoman/hierovan tekniikan kohdalla on myös hyvä kokeilla säätimen ja moottorin yhteyden luominen uudelleen käyttöohjeen mukaisesti. Ohjeet langattoman kaukosäätimen uudelleenparitukseen löydät täältä:
unikulma.fi/tekniikka
5. Jos paristot ovat toimivat, eikä yhteyden uudelleenmuodostus auttanut, irroita ja uudelleen kytke kaikki mahdolliset johdot tai kytkimet sängyssä
6. Jos teillä on parisänky, suosittelemme kokeilemaan toisen vuoteen säätimen parittamista toimimattomaan ja tätä kautta testata onko kyse säätimestä vai moottorista
7. Jos mikään näistä ei auttanut, täytä tämä lomake ja näkyvän vian sijasta liitä kuva kaukosäätimestäsi, jotta voimme varmistua kaukosäätimesi mallista
Jos sänkysi on jollain tavalla rikkoutunut tai sängyssäsi on selkä fyysinen vika, täytä allaoleva lomake ja liitä mukaan kuvat viasta. Tällä tavoin pystymme heti reagoimaan ja otamme sinuun yhteyttä ratkaisun kanssa.
{formbuilder:72535}
Mikäli esimerkiksi sähkökatkon aikana vuode halutaan laskea ala-asentoon, on moottorin muuntajaan kytkettävä hätälaskentatoiminnon paristot paikoilleen ja painamalla muuntajan päällä olevaa ”power down” painiketta.
Käytä tätä toimintoa vain silloin, kun kaukosäädin ei toimi. Mikäli moottorin muuntajaan kytketään paristot paikalleen hätälaskutoiminnon käyttämiseksi, on paristot irroitettava sen jälkeen, kun vuode on ala-asennossa.
HUOM! Tämän toiminnon tarkat ohjeet saattavat vaihdella mallikohtaisesti, ja tarkat ohjeet omalle mallillesi löydät osoitteesta unikulma.fi/tekniikka
Säädettävälle vuoteelle on ominaista, että sen käytöstä muodostuu ääntä. Myös hierontatoiminnon käytölle äänet ovat ominaisia.
Hierontamoottoreiden ääntä voidaan pienentää nostamalla jalko- ja pääpäätyä hiukan ylöspäin sekä säätämällä hierontojen voimakkuutta.
Jos päätyjen nosto ei auttanut ongelmaasi, täytä alla näkyvä lomake niin otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.
{formbuilder:72522}
Useimmat ongelmat ratkeavat täältä löytyvistä artikkeleista.
Mikäli teillä jäi kysyttävää, voimme parhaiten auttaa teitä alla olevalla lomakkeella.
Lomakkeella saamme riittävät tiedot auttaaksemme teitä mahdollisimman nopeasti.
{formbuilder:72522}
Jos sänkysi, patjasi tai petauspatjasi on jollain tavalla rikkoutunut tai siinä on selkä fyysinen vika, täytä alla oleva lomake ja liitä mukaan kuvat viasta. Tällä tavoin pystymme heti reagoimaan ongelmaan ja otamme sinuun yhteyttä ratkaisun kanssa.
Voit halutessasi myös soittaa myymälään josta ostit sängyn, mutta tarvitsemme poikkeuksetta kirjallisen selitteen sekä kuvat virheestä voidaksemme auttaa teitä mahdollisimman nopeasti ja esimerkiksi välttää ylimääräiset huoltokäynnit, jos tiedämme etukäteen miten sänky voidaan korjata.
Jos mahdollista, tarkista myös sängyn pohja vaurioiden varalta.
{formbuilder:72535}
Useimmat ongelmat ratkeavat täältä löytyvistä artikkeleista.
Joskus käy kuitenkin niin, että auttava käsi olisi tarpeen.
Alla olevalla lomakkeella saamme heti riittävät tiedot auttaaksemme teitä parhaalla mahdollisella tavalla.
{formbuilder:72522}
Jos asiasi koskee oheistuotetta kuten tyynyä, peittoa, lakanoita tai muuta myymälästä ostamaasi, niin olet oikeassa paikassa.
Jos tuote on ostettu myymälästä, voit viedä tuotteen myymälään reklamoitavaksi,
tai täyttää allaolevan lomakkeen niin otamme teihin erikseen yhteyttä.
Jos tilasit tuotteen verkosta, oikean lomakkeen löydät tästä.
{formbuilder:72621}
Unikulma myöntää Sinun, Teidän ja Uniikki -tason patjojen ostajille ergonomiaturvan* normaalin takuun lisäksi. Ergonomiaturva* myönnetään tuotekokonaisuudelle, johon kuuluu Sinun, Teidän tai Uniikki -tason patjat, joissa on Unikulman aito petauspatja, säädettävä Unikulman joustosälepohja sekä Unikulman ergonominen tyyny (Hybrid1, Hybrid 2 tai Astro). Ergonomiaturva* on voimassa kolme (3) kuukautta vuoteen toimituspäivästä. Ergonomiaturva on voimassa vain alkuperäiselle ostajalle.
Ergonomiaturva*:
Kolmessa kuukaudessa niin vuode kuin vuoteen omistaja mukautuvat uuteen ergonomiseen tilanteeseen ja lisääntyneeseen nukkumismukavuuteen. Teemme tarvittaessa muutoksia kolmen kuukauden sisällä toimituspäivästä kokonaisuuteen tai annamme säätöohjeita joustosälepohjalle. Takuun puitteissa emme toteuta ergonomiaturvan jälkeen nukkumisergonomiamuutoksia vuoteeseen.
Muistathan! Paraskaan vuode ei korvaa liikuntaa, hyvää ravintoa ja terveitä elämäntapoja.
Täydet takuutiedot löydät täältä
Joustinpatja 10 v
Moottorialustan elektroniikka 2 v
Patjanalusta (jenkkisänky) 10 v
Kaukosäädin 2 v
Runkojoustinpatja 10 v
Moottorialustan runko 10 v
Astro | Eliksiiri -patja 1 v
Ergonomiaturva (Sinun, Teidän ja Uniikki) 3 kk
Petauspatja 1 v
Peitot ja lakanat 1 v
Peittojen ja lakanoiden takuu
Myönnämme peitoille ja lakanoillemme (1) vuoden materiaalivirhe takuun.
Ilmoitus viasta on tehtävä Unikulmalle välittömästi vian havaitsemisesta. Ilmoituksen jälkeen Unikulma päättää, miten vika todetaan. Tuote joko toimitetaan Unikulmalle, tuote käydään tarkastamassa asiakkaan luona tai Unikulmalle toimitetaan valokuva viallisesta tuotteesta. Ostajan on esitettävä Unikulmalle tuotteen ostokuitti. Unikulma korjaa tuotteen ensitilassa. Korjausaika riippuu vian laadusta.
Täydet takuutiedot löydät täältä
Voit sopia tarvittaessa lähimmän myymäläsi kanssa
maksullisen huoltokäynnin kotiisi.
Ennen huoltokäyntiä tulisi ensisijaisesti ratkaista
ongelmat näiltä tukisivuilta löytyvillä ratkaisuilla.
Jos ongelma ei ratkea näillä ratkaisuilla etukäteen, ja
tuotteessa on vielä takuu voimassa, huoltokäynti on maksuton mikäli ongelma
johtuu materiaali- tai valmistusvirheestä.