Sähköinen palautusilmoitus

Palautusohjeet

1. Tutustukaa huolellisesti palautusehtoihimme paperilomakkeen tai tämän sivun alaosassa.
2. Ilmoittakaa meille palautuksestanne allaolevalla sähköisellä lomakkeella. Saatte ilmoituksenne jälkeen sähköpostiinne Matkahuollon palautustunnuksen.
3. Täyttäkää ja pakatkaa paperinen palautuslomake tuotteiden mukana palautettavaan pakkaukseen.
4. Toimittakaa paketti Matkahuollon toimipisteeseen palautustunnuksella, jonka saatte sähköpostitse.
5. Säilyttäkää Matkahuollon kuitti palautuksesta kunnes olette saaneet meiltä ilmoituksen, että palautus on käsitelty.
5. Hyvitämme palauttamienne tuotteiden hinnan samalla maksutavalla, jolla maksoitte tilauksen.

Huomaattehan, että tarvitsemme sekä sähköisen ilmoituksen sekä paperisen palautuslomakkeen, jotta voimme käsitellä palautuksenne.

 

{formbuilder:46414}

 

Vaihto- ja palautusehdot:

Vaihtaminen:

Tuotteiden vaihtaminen edellyttää, että vaihto tapahtuu virheellisestä tuotteesta johtuen joko uuteen samanlaiseen virheettömään tuotteeseen, tai että olette vastaaottaneet väärän tuotteen Unikulman keräilyvirheestä johtuen. Kaikki muut tilanteet käsittelemme palautuksina.

Palautus:

Ellei tuote vastaa odotuksianne, voitte 14 päivän kuluessa palauttaa sen tai vaihtaa toiseen tuotteeseen. Edellytyksenä on, että tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Tuote on aina palautettava alkuperäispakkauksessaan. Tyynyt, peitot, lakanat, päälliset ja suojat luokitellaan hygieniatuotteiksi, emmekä voi vastaanottaa kyseisiä tuotteita mikäli tuotetta on käytetty tai niiden pakkaus on avattu. Takuun lisäksi, tai sen puuttumisesta huolimatta, tuotteita koskevasta lakisääteisestä tuotevastuusta vastaa Unikulma Oy.

Jos palautatte tilauksestanne kaikki tuotteet, hyvitämme teille myös toimitusmaksun. Palauttaessanne vain osan tuotteista, pidätämme palautettavasta summasta maksamasi toimitusmaksun. Jos kyseessä on viallinen tuote tai virheellinen toimitus, emme  pidätä toimitusmaksua.

Tuotteiden takuutiedot ovat tuotekohtaisia.